18 mars

Aaj! Fick emils knä i mitt smalben på gympan så därför har jag skitont i smalbenet nu! Kommer få värsta blåmärket där.

Annars då? Hur är det med ni? Jag är lite trött, har ont i benen. Vill bara lägga mig och sooovaaa! Buhu :P Men det är basket ikväll klockan 17.00 som jag ska på, så ingen rest och vila här inte! ;D Kanske tillochmed blir att jag och amanda går hem från träningen. Inte säkert att vi har nån skjuts hem. Ikväll blir jag bara hemma, ska chilla framför tv'n och datorn. "Grey's anatomy" ikväll! ♥

Ska ut med z nu, sen äta och sen träning! Ciao!

Kommentarer
Postat av: johanna

åååh greys är ju såååååå underbart:D

2009-03-18 @ 18:36:18
URL: http://jnordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0