21 mars

Hej! Jag har snott tv-dosan. Pappa och brorsan ser hockey på canal +, den kanalen och mtv finns bara på den tv'n och klockan 18.10 ska jag se "the city" på mtv, men då vill dom se hockey. Så därför har jag snott tv dosan så jag kan byta till mtv sen klockan 18.10, hehe :D Ψ

(jag hade ju skrivit fel i inlägget "skellefteå vs. färjestad". Jag trodde ju att den som vann den matchen skulle vara i final. Men dom spelar ju bäst av 7. Förlåt mig!)

Sen ska jag, bror och syrran äta mat. Pizza för dom men jag ska äta en stor pommes-frites meny ;)

Senare ikväll blir det att vara med amanda, bea, minna, elina, marcus och kalle, tror jag det var =) Bye! Ha en kul lördagkväll!

Oj, nu har det visst redan börjat!
Kommentarer
Postat av: Anonym

jaap :D vad gör du?

2009-03-21 @ 18:58:41
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0