30 mars

Hej! Vi fick sluta klockan 13.45 idag för alla lärare skulle på ett möte klockan 14.00. Härligt! =) Efter skolan for jag, minna och cissi på samhället. Minna och cissi letade efter prao-platser och jag tittade priserna för klippning och färgning hos olika frisörer (vi har typ femhundraåttioelva frisörer här!). Hehe. Vi hade bad imorse på gympan och vi simmade lite och spelade vatten-basket. När jag simmade fjärilssim, tror jag det var. Då märkte jag inte när jag närmade mig kaklet, så pang, så hade simmat rakt in i det. Hahah, har en liten bula på pannan nu. Skitsnyggt ;)

Nu ska jag ta och ringa runt och hitta en praoplats! Hörs sen =)
Kommentarer
Postat av: L I S A

Hej! Jag gör en liten kort förklarning till dig.



Bloglovin är en hemsida som gör att folk kan prenumenera på din blogg, (hålla koll, se när du skrivit nått) Du kan även lägga till andra.



Såhär ör du för att bli medlem:

Gå till www.bloglovin.se och klicka på ''Bli medlem nu!'' Och fyll i det som hemsidan kräver.



Såhär lägger du till en favorit blogg:

Då går du på ''bloggar''. Där finns ett öppet fällt att fylla i en adress i, då skriver du in villken blogg du vill hålla koll på. Vi tar min blogg som exempel då skriver du ''endastlisa.blogg.se'' DÅ kommer det en liten ruta om min blogg. Klicka på på ''följ bloggen'' Då följer du min blogg!



Hoppas du förstår mina förklarning! Om du har mer frågor, så är det är bara att fråga på!



Lycka till!

2009-03-30 @ 16:09:48
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: L I S A

Hej!



Man skirver in sin email, och villket lösen du vill ha (spelar ingen roll om du har de tpå bloggen...)

2009-03-30 @ 16:27:34
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0