9 mars

Hej! Idag fick vi tillbaka vårt so-prov och vår diktanalys. Jag fick VG på båda. Känner mig ändå nöjd, men på diktanalysen hade jag gjort nåra skriv-fel så det drog han ned på och det känns lite surt. Kanske hade lyckats få ett MVG om jag hade skrivit lite bättre =) Men sånt e' livet, det är lugnt. 

Det känns som jag var nära anmärkningar hela dagen idag! En del tror jag nog jag fick. På matten kom jag lite sent, men jag tror (och hoppas) att hon inte märkte det. På engelskan hade jag glömt pärmen, men det var lugnt för jag behövde den inte. Tur det, annars hade det blivit en anmärkning där. Efter lunchen var det biologi och då kom jag sent, och då fick  jag nog en anmärkning. På svenskan sen tog jag inte med mig nå saker för vi skulle se film och få tillbaka provet och diktanalysen. Tänk om vi hade behövt sakerna? Då hade jag varit ett steg närmare återläsning. Men sakerna behövdes inte så det var lugnt. Och sist men inte minst på matten: Vi hade diagnos, och då brukar man inte ta med sig sakerna, så jag gjorde inte det och sakerna behövdes inte där heller. Så ingen anmärking där! Jag klarade mig rätt så bra idag såhär första dagen efter lovet ;)

Vi hade det också jätteroligt idag! Elina hade varit hos tandläkarn på morgonen och borrat och hon hade fått bedövning på ena sidan av munnen. Det såg så roligt ut när han pratade och åt mat! Hahah :D Jag höll på att dö av skratt! Och lika roligt har vi ju varje dag på lunchen. Höjdpunkten på dagen, när vi får träffas, käka, skratta och prata =).

Långt inlägg det här vart :P Jajja, nu är det palt! Bye bye.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0