When I'm with him I am thinking of you...

Hej! Jag kom tillbaka från amanda för ett tag sedan. Jag, amanda och hanna var ju på gielas och såg dom äldre tjejerna spela match. Bland andra var minna med och spelade. Dom hade frågat om jag också ville vara med och spela för att dom var så lite spelare, men jag vågade inte :P Vilken fegis jag är! Men jag tänkte om jag hade varit med hade jag bara förstört allt. Men när vi väl var där fick jag lite skuldkänslor för att jag inte var med. Dumb-ass! Hahah. Men ialla fall dom spelade mot höken och det vart en förlust men dom kämpade på! :) Sen satt vi bara utanför och skojjade :P Sen stack levander hem och jag och amanda hem till amanda och där satt vi vid datorn och tittade på gamla bilder och retade hanna för att hon hade blivit sur för jag och amanda fortsatte vara med varann efter att hon farit hem, hahah :D

Nu ska jag se gossip girl på datorn för jag missade det i söndags! God natt ♥


Katy Perry - Thinking of you
Kommentarer
Postat av: hanna

hahaha :@

2009-03-03 @ 02:17:14
URL: http://enlewaander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0