Kämpat på

Hejsan på er! Idag har vi varit och bestigit ett berg/fjäll. Fan vad jobbigt det var! :p i början var det jobbigast, sen gick det lite lättare resten av biten, och när man kom upp på berget/fjället fick man vila, grilla lite korv, fika lite. Det var jättefin utsikt så jag har tagit en massa kort! =) typ 100 stycken! Haha. När vi skulle ner, tävlade jag och marcus mot veronica och anders, om vem som först skulle komma ner från berget på en madrass. Och det gick åt helvete för jag och marcus! Vi åkte fel väg, vi fick ingen fart... Så vera och anders vann! :D när vi kom tillbaka dit vi bor luktade jag rök, så jag gick och duscha och basta. Det var skönt! Nu har jag nyss varit och handlat lite godis och dricka till ikväll och snart är det middag! Hejs!
Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: varsågod, synd bara att du inte vann:()

2009-03-16 @ 17:50:05
Postat av: Anonym

det var jag som skicka det

2009-03-16 @ 17:50:34
Postat av: Beckis

det var jag som skicka det, äntligen

2009-03-16 @ 17:51:16
URL: http://hellobecky.blogg.se/
Postat av: SOMMAR (SKIT) UNGARNA!

Godmorgon sötis!

Har du sovit gott? Allt bra annars med dig?

Och om du vill bli länkad på våran blogg så får du läsa senaste inlägget! :D

Massor med kramar på dig gullis! :)

2009-03-17 @ 08:08:06
URL: http://sommarungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0