Ny header

Hej! Jag är gjort om min header lite som ni ser :) Hade lite att göra, så det fick bli en ny header.

Mina chinos och ena bikinin (den bikini-toppen som var blommig och dom bruna bikini-troserna) har kommit! Så mamma är och hämtar ut paketet nu. Ska testa kläderna sen.
Ikväll tror jag det blir jag och några brudar hemma hos elina. Vi ska se film tror jag, annars börjar ju "desperata hemmafruar" om ikväll. Vi får se hur det blir :) Men vi får se om vi hörs ikväll! Imorrn blir det ialla fall vittjokk. Men det är typiskt att nu när det är sportlov är vädret piss. Veckorna före sportlovet var vädret jättebra! Soligt men lite kallt, nu är det molnigt och snöigt. Men det blir då vittjokk imorrn! Snowboard ♥ :D. Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0