Skellefteå vs. Färjestad

Just nu är det semifinal i elitserien i hockey. Självklart hejjar man på skellefteå aik! Samtidigt spelar HV71 mot frölunda. Så det lag som vinner från varje match kommer spela final. Jag vill att det ska bli HV71 mot skellefteå i finalen. Min mamma är från småland och HV kommer ju därifrån och bror min spelar i skellefteå J20 elit. Så därför vill jag det ska bli dom två lagen i final. Men jag vill helt klart att skellefteå ska vinna i såna fall! :D

Det står 0-0 i skellefteå - färjestad matchen och 3-0 i HV71 - frölunda matchen. Kom igen nu skellefteå! Vinn mot färjestad =)

Nu blir det "criminal minds" på 5'an! Kram
Kommentarer
Postat av: modeinlife

Haha Agnes kolla på min blogg nu. Jag har ändrat. Kom på att du inte ville att jag skulle skriva för mycket :) förlåt men kolla och säg till annars.. :D<3

2009-03-19 @ 22:21:26
URL: http://modeinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0