Tur i oturen

Hej! Hur är det med er? Nu mår jag ialla fall bra! Jag åkte ju buss till piteå idag, och så mådde jag illa under bussresan. Jag försökte "sova bort" illamåendet, men det gick inte. Så det slutade med att jag spydde! Men som tur kände jag att jag skulle spy, så jag gick på toan och spydde i toaletten där. Sen så hade jag inget tuggummi, vatten, godis eller nåt som jag kunde äta för att få bort smaken ur mun. Så jag fick leva med den där härliga smaken i mun den sista timmen. När jag kom fram till piteå, gick jag in på shell och köpte tuggummi. Sen gick jag på stan, och hittade mig lite saker, och så handlade jag kläderna till amanda =). Klockan 13.20 skulle jag vara hos tandläkarn så jag var där vid 13.10. Hos tandläkarn, spände dom åt tandställningen, och la på lite plast på tänderna längst in, så jag kan inte bita ihop. Var klar där vid 13.45 och bussen gick hem 14.15 från sjukhuset och 14.25 från busstation. Jag hade tänkt hoppa på bussen vid sjukhuset, men jag var inte riktigt klar på stan så då tänkte jag att jag går på bussen på busstation. Jag gick till pressbyrån och köpte mig en korv och dricka och nå godis. Sen på glitter och köpte ett par örhängen till amanda, och sen skulle jag på hm och köpa ett halsband till mig men jag kunde inte bestämma mig vilket jag skulle ha, så det tog ett tag att bestämma sig med min beslutångest :P Klockan 14.20 sprang jag till busstationen och när jag kom fram såg jag bussen jag skulle åka med fara iväg! NOOO!! Panik där man fick :P, men som tur gick det en buss klockan 15.15 så jag snålade med den, för jag hade inga pengar kvar, men när vi kom till arvidsjaur busstation betalade min pappa busspengarna till bussföraren. Det har varit ett riktigt sånt där vårväder idag! Fick nästan lust att ta vårjackan imorse, men jag tog den inte :).


Hade mina chinos och converse idag!





Ensamt på bussen.



Jaag!

Snart ska jag gå iväg och möta amanda, så hon får sina kläder! Visar min shopping sen. Puss
Kommentarer
Postat av: johanna

jo tack de är fint här med:)

2009-03-17 @ 20:44:00
URL: http://jnordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0