Patrik 1,5 och desperate huosewives

Hej! Just nu är jag med amanda. Jag sitter här och skriver ett inlägg och hon tittar igenom gamla skolkataloger. Hahah, det finns en del roliga bilder i den :P. Tidigare var vi med hanna och elina också. Vi var hemma hos elina och såg "patrik 1,5". När vi hade sett filmen for hanna hem och jag och amanda for hem till mig för att se "desperate housewives" som min mamma hade spelat in.

När jag och mamma beställde chinosarna, så beställde vi två. En i storlek 36 och en i storlek 34, för jag visste inte riktigt vilken storlek jag behövde. 36:erna var för stora så jag ska behålla 34:erna. Så jag behåller allt (förutom 36:erna då :P).
Skorna jag hade lånat hem idag. Ni vet dom här jag skrev om tidigare? Jag ska inte behålla dom. Jag ska till piteå på torsdagen efter lovet, så jag ska se om jag kanske hittar nå andra skor där :).



Hahah, skrev det här inlägget vid 00.00 och glömde publicera det för jag och amanda började titta igenom gamla bilder på datorn :P Men här är det ialla fall och amanda har nyss dragit hem. God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0