Wipeout

Hej, såg det här nya programmet "wipeout" för ett tag sen. Det var verkligen roligt att se på! :D När dom ramlade ner i vattnet, blev boxade ner i leran... Det var för roligt det. Före det såg jag också "gossip girl". Missade det förra avsnittet så jag visste inte riktigt vad som hänt men det gick bra att se ändå =).

Imorrn börjar skolan om, och jag kommer inte somna förens 02.00 inatt är jag nästan säker på. Inte bra det. Men som tur är slipper jag en dag från skolan i veckan - torsdagen. Jag ska tillbaks till piteå, till tandregleringen och min syrra ska följa med då! Hon ska köra sin bil dit, så slipper man åka buss =). Sen på fredagen åker jag till jäkkvik på konfirmations-läger. Men jag slipper inte skolan för vi åker kring 17.00 på eftermiddagen. Vi är där hela helgen tills på måndag 15.30, tror jag det var. Så måndagen slipper jag ialla fall. Det här var väl kul att veta? Hahah ;)

Jag har gått runt med min pyjamas och fleece-tröjja hela dagen. Den är så skön! Och borstat tänderna har jag inte heller gjort. Fräääscht, agnes. Inte bra där... Nu blir det ialla fall kvällsfika för fulla muggar! God natt på er ♥ Hörs imorrn efter skolan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0