11 maj

Hej hej! Idag blir elina 15 år! Grattis :D <3

Idag var det en kul dag på skolan! En gång var marcus på badet och så hittade han ett par simglassögon som det stod agnes på och då tog han dom till skolan för han trodde att det var mina. Men det var det inte, så dom har bara legat i mitt skåp och degat ett tag :P. Kalle tog ialla fall på sig dom idag, och på något konstigt sätt såg det ut som hans ögon skulle ploppa ut! Hahah, höll fan på att dö av skratt :D. Och så hade vi skojj på lunchen (fast det har vi ju alltid ;D).

Efter skolan for jag iväg till hellgrens/synsam. Min norrbottensring som jag fick i konfirmationspresent var lite för stor så jag for dit för att byta till en mindre storlek. Sen stack jag till emelie! Hon berättade på skolan att deras små valpar hade blivit lite större, öppnat ögonen helt och börjat busa med varandra, så gulligt ^^. Så jag for dit och gosade med valparna, sen såg jag och emelie "sex and the city" och fikade!



Ursäkta dåliga bilder, men jag hade bara mobilkameran.
Men lika söta är dom för det! =)
Kommentarer
Postat av: Anonym

jag mår jättebra :D ! vad gör du?:)

2009-05-11 @ 20:27:42
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0