12 maj

Hej =)

Vi hade franska idag på skolan och våran franskalärare har fan nåt emot mig! Han säger alltid till mig när man pratar med någon. T ex idag; jag, emelie och amanda satt och prata och då säger han bara till mig "agnes, nu pratar du"! Ååh, jag vill typ spränga den där spännisen! Hahah, skojjar bara. Men jag får sinne!

Efter skolan följde jag först elina på lindqvist, sen for hon till frissan för hon skulle slinga håret. Blev säkert jättebra ;)! Sen stack jag till mariannes optik för att beställa tid för synkontroll. Jag skulle behöva ett par glasögon, så jag kunde slippa ha linserna ibland. Sen for jag på konsum och köpte cola och center ^^ När jag kom hem gick jag en långpromenad med zäta!

Nu är det mat! Bye ♥
Kommentarer
Postat av: amanda

vi måste fixa nå anobola åt han ;) då kanske han blir glad! ;).

2009-05-12 @ 20:56:42
Postat av: agnes

Sv: Hahah ja :D

2009-05-13 @ 17:50:42
URL: http://agnesmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0