13 maj

Idag har jag ju som sagt befunnit mig i piteå! Hos tandläkarn spände dom åt rälsen och slipade bort plasten jag har haft inne i käften :P Jag kom dit med bussen vid 10.00 och klockan 10.20 skulle jag vara hos tandläkarn och där gick det rätt så snabbt. Sen hade jag ju många timmar kvar att shoppa innan bussen gick hem 14.25 ;D Och idag missade jag inte bussen, heheh (råkade göra det förra gången). På schtaaan hittade jag ett par gladiatorsandaler, en kjol, en liten svart väska och en t-shirt!


H&M


Vero moda, only.


Indiska


Ja, ni ser; Gina tricot ;)


Jag ska färga öhmans hår ikväll. Men det blir bara snabbt dit, slänga i färgen sen dra hem ;). Jag ska skriva om g-boken och skriva engelskauppsatsen ikväll. Punkt slut.
Så det här blir alltså det första och det sista inlägget för dagen!
Ciao =)
Kommentarer
Postat av: SANNA

sv: varsågod :):)

2009-05-13 @ 18:31:27
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: Sara

jätte fina saker! :D

2009-05-13 @ 20:55:26
URL: http://saraotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0