21 maj

Hej!

Igårkväll såg jag filmen "taken". Ena filmen jag lånade hem igår! Skitbra film! Jag satt som förstenad hela tiden. Spännande genom hela filmen. Om du inte sett den... Se den :D Filmen handlar om en föredetta CIA-agent som låter sin dotter och hennes kompis åka iväg till europa och resa. Där blir hans dotter Kim och hennes kompis kidnappade och nu har han bara 96 timmar på sig att rädda dom från att säljas som prostituerade. Hemsk, men riktigt spännande och bra film =)

Idag är jag lite smått hundvakt åt zäta! Mamma och pappa är i skellefteå hos brorsan och syrran är i piteå, så jag är alltså själv idag fram till 17.00, 18.00. Jag ska klä på mig nu (sitter i pyjamas) och gå ut en runda med zäta! Ser ut att börja regna. Måste snabba mig....! :P


Ciao
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0