22 maj

Hej hej.
Igårkväll åkte vi med mopparna till shell och snabbt hyrde film och köpte godis. Sen drog vi en ragg runt samhället. Vi for till alla hörn och kanter av arvidsjaur. Nästan ialla fall ;) Vi såg bara ena filmen och den hette "amusement" och det var en skräckis.

Idag har jag varit med mamma på dollar, mariannes optik, intersport och konsum! På dollar skulle vi se om det fanns nå moppehjälmar kvar. Det fanns två men dom var för stora. Det känns onödigt att köpa en dyr moppehjälm för typ 1000/1500 kronor då jag bara ska snåla med kompisarna ibland ;P. Så därför kollade jag om det fanns kvar några på dollar för 500 kronor. Vi lånade hem 2 glasögon-bågar från mariannes optik, på intersport fick jag ett par svarta mysbyxor av mamma och på konsum fick jag ett par benvita leggings =). Och lite godis och dricka!



Lady Gaga - Eh eh (nothing else I can say)
Sitter och diggar den just nu!
Kommentarer
Postat av: SANNA

sv: vsg :) älskar den låten! :)

2009-05-22 @ 16:03:00
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0