25 maj

Hej! Gud vad det sågas träd här ute... Vår "bakgranne" har nyss sågat ner ett träd som var på hans gård, och vi ska tydligen också såga ner ett träd. Det var värt att veta eller? ;)

Hade mattediagnos på sista lektionen idag. Känns som det gick bra tack vare lindgren ;) Jag har inte hängt med ett dugg på lektionerna när vi har jobbat med det här kapitlet som vi nyss har haft diagnos på. Så imorse på första mattelektionen hjälpte minna mig jättemycket så jag kunde det mesta! Tack =)

Jag gjorde även klar engelskauppgiften igår så den lämnade jag in idag. Nu känns det som jag har gjort klart det mesta i skolan. Härligt!
Kommentarer
Postat av: Minna

du behöver mig, agnes ;p

2009-05-25 @ 20:02:13
URL: http://minnalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0