29 maj

Hej hej!
Vi håller på med ett filmprojektarbete på skolan. Så idag skulle jag, linnea, axel och niklas spela in våran film, men det gick inget vidare. Sten är också med i våran grupp men han är nere i småland och spelar basket, så han kunde inte vara med idag och det vore bra om han var med och filmade med oss. Så vi bestämde oss för att spela in vår film på tisdag eftermiddag/kväll istället då alla kan vara med =)

Eftersom dagen skulle tillängnas åt filminspelning och det blev ingen filminspelning fick jag sluta vid 09.30! Mycket härligt. Gick då iväg till peterssons sko för att se om jag hittade några vita tygskor eftersom mina gick sönder igår :( Jag hittade ett par skor, så jag köpte dom =)




Vädret suger idag, men jag ser fram emot en schteeekig helg! ;D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0