31 maj

Hej hej! Jag steg upp imorse vid 12.00, då gick jag ut och solade och solade då i cirka en timme. Det började blåsa lite för mycket, jag vart less och nu börjar det bli molnigt också... Men det är fortfarande varmt ute, typ 25 grader! :D

Igår började vi se robinson 2009 hos emelie, senare drog vi ut med mopparna (surprised?). I slutet mot kvällen var vi ett stort moppegäng. Vi såg också lite av "jag vet vad du gjorde förra sommaren" och "jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren". Riktigt bra och verkliga filmer, heheh. Not ;D





Jag slänger in fina landskap/naturbilder jag tog igår senare, för nu ska jag, elina och minna fara och se grabbarna spela fotbollsmatch! Bye =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0