4 maj

Hej hej! Jag fick sluta lite tidigare idag från matten, för jag hade utvecklingsamtal. Det gick finemang =). Sen cyklade jag iväg till församlingshemmet, där vi fick äta hamburgare, chokladbollar och se en film. Jäkla härlig "återläsning" det där ;D När jag kom hem tänkte jag beställa från gina tricot. Men då fanns inte en tröjja jag tänkte beställa i min storlek! Jag och mamma tänkte beställa i lördags, men då visste inte hon hur man gjorde och pappa som vet var inte hemma. Men då sa jag att vi beställer på söndag då, men vi glömde bort. Så då tänkte jag att vi beställer idag, men oturligt nog var det försent... Balle! Men syrran åker till skellefteå på torsdag och då ska jag be henne köpa den, men om den inte finns får jag hoppas att den finns i piteå den 13 maj ;)


Kommentarer
Postat av: Jagheterintesune

Just nu har jag en frågestund i bloggen så det skulle vara kul om du ville ställa en fråga eller två. :D

2009-05-04 @ 22:33:58
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: tove

dem är jättesnygga, köp :)

2009-05-05 @ 09:31:46
URL: http://toovess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0