Låååångt inlägg

I lördags när vi åkte buss till piteå, stannade vi i skellefteå för att byta buss där. Vi fick då vänta i ske-å i en halvtimme, så vi gick på H&M en sväng. Där hittade jag en jättefin röd/vit randig tröjja med bröstficka och ett par ljusa jeansleggings! Men jag med min beslutångest kunde inte bestämma om jag skulle köpa det eller inte och så var jag så stressad för bussen skulle gå snart, så tillslut bestämde jag mig för att inte köpa det. Men enda sen dess har jag ältat jättemycket på det. Ångrar mig verkligen!

Men idag for minna till skellefteå, för hon skulle knäcka ryggen hos en kiropraktiker och sen skulle hon gå på stan så jag skickade med henne pengar för om det visade sig att tröjjan och jeansleggingsen fanns kvar i min storlek skulle hon köpa det till mig =). Jeansleggingsen fanns oturligt nog inte kvar i min storlek, men tröjjan däremot fanns kvar i min storlek, så minna har nu köpt den till mig :D

Hon i kassan trodde att dom skulle få in nytt imorrn eller på torsdag, och min brorsa som bor i skellefteå skulle in till stan nån dag så då får han nog köpa jeansleggingsen till mig om dom finns =)

Hahah, hanna köpte ju för ett tag sen ett par skor till mig, och nu köpte minna en tröjja till mig.
Mina kompisar är mina shoppingslavar! Heheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0