Dålig bloggning i helgen

God morgon! Igår stack jag först iväg till elina och vi körde lite moppe. Hon körde och jag satt där bak =). Vi körde runt hennes gata och första varvet runt gatan höll jag på att skratta ihjäl mig, det var ju skitskojj att åka! :D. Vid 22.00 stack vi till marcus, och vi var där och grilla och spela lite fotboll. Vi var jag, elina, marcus, amanda, hanna, anders och kalle först och sen kom viktor, emil och nån mer (jag vet inte vad han heter). Vi var inte där så länge eftersom alla skulle upp tidigt idag.

I helgen konfirmeras jag! Idag ska vi först vara i kyrkan, och sen ska jag vara hemma och äta smörgåstårta och fika med familjen och några bekanta, sen ikväll ska jag väl vara med gänget ;D Imorrn ska vi också vara i kyrkan och sen ska hela konfagänget och våra föräldrar fika på församlingshemmet =) Så min bloggning kommer inte vara bra i helgen, men jag ska försöka blogga så bra som möjligt ;)

Nu måste jag fara! Bye ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

fin bild :)

2009-05-09 @ 17:27:04
URL: http://saraotter.blogg.se/
Postat av: Sara

varsågod :)

hur är det med dej då? (=

2009-05-09 @ 19:20:54
URL: http://saraotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0