Hemma

Hej! Vi fick gå och äta lunch tidigare idag för att "mat-tanterna" skulle på ett möte sen. Så vi fick alltså lite mer än en och en halv timmes lunch idag, yey! :D Så jag passade på att fara hem efter jag hade ätit, och nu sitter jag här =)

Igår ville jag spränga huvet av mig!
Jag kikade in på gina tricots hemsida igår för att se om dom hade fått i tröjjan som jag har pratat om i min storlek. Och det hade den :D. Så när jag la tröjjan i "shoppingbagen", såg jag att det fanns 2 stycken kvar i XS. Och sen skulle jag ju beställa t-shirten som jag har pratat om också, men den var slut :(. Så jag såg "grey's anatomy" och tittade runt på hemsidan för att se om det var något annat jag skulle beställa då. För jag tänkte att tröjjan inte skulle hinna ta slut. Och när "grey's" var slut bestämde jag mig för att bara beställa tröjjan men då när jag skulle beställa den, var den slut! Fatta otur man kan ha! :(
(hoppas ni fattade vad berättade! :P)

Nu måste jag fara, kram =)
Kommentarer
Postat av: f

PASSAR JAG I BRUNT HÅR? :D

2009-05-07 @ 13:03:41
URL: http://fridaerikssonn.blogg.se/
Postat av: jenny

hehe aah :) hur e det med dej då?

2009-05-07 @ 14:00:19
URL: http://menjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0