Cause you never were and you never will be mine


Ett litet collage jag knaprade ihop på några snygga saker som kommit in på H&M!

Hej mina läsare! Lite få är ni idag, men jag förtjänar det. Uppdateringen är ju inte på topp kan man säga.. Hehe.

Alltså shit.. Redan fredag! Nemas problemas med det, alltid skönt med helg.
Jag har nyss käkat lite mat. Nu måste jag skynda mig till Hanna annars lär hon bryta ihop, hahah. Men först måste jag berätta att jag blir borta hela dagen imorgon - har nämligen match mot Överkalix och KSK. Och det ju en bra bit bort! Eftersom pojkarna också har match där borta åker vi storbuss med dom så det blir skojj! =)

Nä, nu dunstar jag! Hörs på söndag ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0