Some pics from school!


Linus, Rasmus, Jonne och Minna!




Ett lite transparent, skrövligt tyg som jag kanske jag göra någon typ av blus av =)


Moi! Kul att det ser ut som man kan surfa på mitt hår idag.. (Y)


Ma outfit! (Cardigan, Gina. Halsband, blandat. Leggings, H&M. Fjäderörhängen, JC.)


Hanna och Jag!


Jossan!


Hanna sorterar (!!)
(Hojta till om det är någon bild ni vill jag ska ta bort)

Tja! Kul med lite bilder va? ;)
Jag och laget har nyss spelat match och tyvärr gick det inte som vi hade tänkt oss.. Vi förlorade och det blev 48-60, I think. Till helgen har vi två nya matcher så det är bara att tagga om!

Det var det jag hade att säga, tjao! ♥
Kommentarer
Postat av: Ronken jr

Alltså jag e ju fan bäst på å ta kort. Proffsfotograf för satan!

2009-11-21 @ 00:09:34
Postat av: minna

asså fan vad kul vi hade på slöjden egentligen :)

2011-03-19 @ 11:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0