Visst ser det lite konstigt ut? :P

Titta så konstigt det såg ut när Zäta satt i trappen igår! Det är hans lilla ben som sticker ut genom två trappsteg! :P


Det har tagit mig en evighet att ta mig in på internet!!
Varje gång jag klickar in på en sida kommer det fram en ruta; "Internet Explorer har stött på ett problem och måste avslutas". Kom på att jag har lite engelska som ska vara klart på fredag och jag är nästan klar med G, men har jag börjat på VG/MVG? Eeeh... Nä. Crap!

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa sofis mode! Och Cissi, du har väl inte glömt att vi ska vara på Sandbacka 08.30 imorgon? ;)
God natt!
Kommentarer
Postat av: cissi

taaaaaaack :D:D:D:D:D <3

2009-09-30 @ 07:55:16
URL: http://ceciliahsandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0