Amandas önskan, min lag. typ.

Jag orkar inte göra en sån där 30 dagars-lista som alla andra gör men här får ni veta tio saker om mig:

  • Jag är världens tidsoptimist.
  • Jag och min familj går alltid till kyrkan på julafton.
  • Har fobi för tuggade tuggummin. Ni vet en del lägger ju tuggummit på sidan av tallriken när dom äter. Och jag tycker det är huuur vidrigt som helst, tappar typ aptiten.
  • Jag behöver 3 väckarklockor för att ta mig upp på morgon. Skulle behöva en fjärde (en sån som kalle anka har i husvagnen).
  • Jag trivs jättebra i Skellefteå!
  • Jag vill ha en pojkvän.
  • Har aldrig blött näsblod.
  • Jag ångrar som faaan hur jag såg ut på årets skolfoto. Ser ut som en 12-årig flicka med bara några krulliga fjun på skallen.
  • Jag speglar mig minst hundra gånger om dagen typ. I bilfönster, vanliga fönster och självklart vanliga speglar. Hehe, lite narcissistisk.
  • Jag är inte nöjd med mina tänder, trots 1,5 år med räls.
Kommentarer
Postat av: elina

då ser du till och skaffa dej en pöööjk ;)

2010-12-07 @ 21:07:25
URL: http://brunetteella.blogg.se/
Postat av: amanda

haha jaha kul!! :( låter som om jag tvingar dig! men bra att du uppdatera ;)

2010-12-07 @ 22:01:30
Postat av: jullanpullan

haha ska jag ta åt mig det där med tuggummit ;)?

2010-12-09 @ 17:10:16
URL: http://juliaahjelte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0