Söndag (långt inlägg med bara text)

Hej hej!
Det har varit dåligt med bloggningen i helgen, jag vet, men nu kommer en liten update!
Vi hade match mot KSK och Överkalix igår och vi vann båda matcherna! Jag är hur nöjd som helst med första matchen, vi ägde dom! :D På kvällen var jag med Amanda, Elina och Bea! Först var vi hemma hos Elina ett bra tag sen for vi en sväng förbi Alex och sen förbi Pagga men där blev vi inte länge och kvällen slutade tillsist hemma hos Elina =)

Idag har jag suttit i sek för pojkarnas match mot Höken och dom vann! Skitduktiga var dom =) Och sen har söndagen bara fortsatt här hemma framför teven och datorn! Innan det är läggdags ska jag ha städat rummet och gjort klart so'n. Punkt slut.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0