piteå över helgen

Hej! Det är inte så att jag har så mycket att göra att jag inte har tid att blogga, utan jag gör typ inget och därför finns det ingenting att blogga om och därför blir det inga uppdateringar! Men jag ber om ursäkt för att bloggen är så himla tråkig :)

Ialla fall.. Klockan 17.10 far jag, Elina och Amanda till piteå över helgen! Ska bli skönt att slippa arvidsjaur ett tag :) Vi ska bo i Elinas lägenhet där det inte finns ett skit (hon fick just lägenheten)! Haha vi kommer sova på liggunderlag och i sovsäckar och det finns inga kökssaker så vi får käka skräpmat hela helgen (Y) Nämen det kommer bli trevligt! Vi kommer gå på stan, se fotboll, hänga ute och njuta av solen (förhoppningsvis *håller tummarna*).

Ha en bra helg! Vi hörs på söndag eller måndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0