pics från wien


I väntan på flyget!


Coacherna på flyget!


Påväg!


Framme i Wien!


Första kvällen var jag och några och käka en sen middag på en resturang


Efter det for jag, hanna(syns knappt), amanda och elina en sväng runt samhället vi bodde i.


Nice house


Före första matchen tog jag och laget en liten promenad för att vakna till.


Här spelar killarna match.


HAHA! Vi har trakasserat Elina med detta fina kors hela helgen! Vi har gömt det under kudden när hon ska sova, i duschen när hon skulle duscha och på toan när hon skulle gå på toa. Så kul! (ps. snyggt att jag har tröjjan fel väg på bilden)


Här är vi på väg hem och ser en fin utsikt över Wien.

Dessa dagar har varit varma, svettiga, spännande men framför allt - riktigt roliga! Vi har kämpat och det har gått bättre än förväntat! Vi tog oss till semi där vi förlorade och då blev det match om bronset mot ett amerikanskt lag där vi tyvärr också förlorade. Vi förtjänade dock bronset. Det gjorde vi. För så som vi spelat i helgen har vi inte gjort många gånger förut. Både i semin och bronsmatchen spelade vi fantastiskt bra. Jag och mitt fina lag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0