tänkte blogga lite

HEJ HEJ! Idag hade vi vårt första prov! Och det var i småföretagande! Det gick bra förutom en liten miss. Jag läste inte hela frågan vilket resulterade lite fel svar. Hehe. Det märkte jag när jag hade lämnat in provet och snackat med Julia så jag vände om och gick tillbaka till klassrummet och ba ehh...duu...hehe....jag har...ehh...svarat lite feeel. Jajja hoppas jag klarar det ändå!

Idag var det föräldramöte så mamma och pappa kom hit strax före fem och då for vi och käka på tre kronor. Mums! Sen för dom på föräldramötet och under tiden dom var där var min lilla tjockis här hos mig!

Imorgon har vi matteprov och jag kan INGET. NOTHING. NOLL. Braaaa. Och så skjuter jag på att plugga matte hela tiden. Äh jag gör det sen. Känner ni igen er? :) Imorgon är det tjejkväll i Piteå så jag ska dit! Träffa kompisarna och kanske shoppa nått! :)

Nu ska jag duscha sen ska jag se Kungarna av Tylösand! Puss


Jag och min tjockis!
Kommentarer
Postat av: amanda

hata matte!!! :D

2010-09-29 @ 23:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0