är på topp


Åh Gud. Har inte kunna sova inatt.. Beroende på symptomen så är det mycket möjligt att jag åkt på öroninflammation och tillochmed kanske halsfluss.. Vafaaan orkar inte. I can hear my own ear liksom, dunkar + att det gör jävligt ont bara. Åker upp till sjukan lite senare för att kolla till.


PUSS, hoppas ni mår bättre!

UPDATE:
Hade en liten inflammation i högerörat, och troligtvis hade jag halsfluss och tillochmed kanske körtelfeber. Men det var för tidigt för att säga det eftersom jag bara varit sjuk i några dagar! Har i alla fall pencillin nu som jag ska käka i 10 dagar.
Kommentarer
Postat av: juulial

Kyssarsjukan ;)

Krya på dig vännen, så hoppas jag att vi ses nästa helg♥

2011-08-13 @ 02:27:27
URL: http://juulialaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0