bastuträääsk


Bastuträsk leverade må jag säga! Grym helg med en massa härliga människor! Det får inte dröja allt för länge tills jag får komma tillbaka hoppas jag!

BILDBOMB:

Påväg dit. Högst upp, längst fram i dubbeldeckaren!


Juliorna valde att åka moppe dit! Vi körde om dom hehe.


Vi spelade bingo i fredags! Tror vi drog ner medelåldern lite bland deltagarna haha.. Vann 100 spänn!


Efter bingon åkte vi och grillade med några!


Jag och Juliaaa!


Julia och Elias!


Folk!


Lunne och Jennifer!


Haha Jennifer..


Lina och Linnea!


Coola tjejer!


"Ta en bild då det ser ut som vi ska hoppa i vattnet". Lyckades vi??


När vi körde hem såg vi ett stort svart rökmoln i himlen. När vi kom till bastuträsk såg vi det här!


Som tur var ingen hemma och huset har stått tomt ett bra tag så det var ju tur.


På lördagen lagade vi tacos till middag!


På lördagskvällen blev det också grillning!


Julia!


Daniel och Lunne!


Fotboll!



Jaken och Lunne!


Kubbspel!


Dagens go-middag! (Kebaben är inte röd utan blev nå konstigt ljus bara!)


Avslutar med denna bild!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0