roligt


Briana Banana om someone like you:
Hello agnesmarklund, I've noticed a scar on your fourhead recently. Won't you please tell us the story behind it? Hope you'll reply. BTW: Your site rocks!!! Xs and Os

Min första tanke var "ofta jag har läsare i England??". Kollade i alla fall upp ip-numret och såg att den kom från Eskilstuna! Jag försökte klura ut varför någon från Eskilstuna hade kommenterat på engelska?! Var i alla fall nära på att svara på kommentaren imorse men som tur gjorde jag inte det för det var Elin den jäveln som hade skrivit den! Gud vad vi garvade åt det på lunchen och jag kan inte sluta le när jag tänker på det haha! Och tänk om jag hade svarat på den! Hahaha Elin, du gjorde min dag!
Kommentarer
Postat av: majsiii

forehead* HAHAHAHAHHAHAHHA

2011-05-27 @ 14:20:31
URL: http://majaochemma.blogg.se/
Postat av: the master

HAHAH ännu ett väl utfört mästerverk. ska fan sätta upp sånthär på mitt cv! ;);)

hehe såg det ja med maja.. :$

2011-05-28 @ 09:49:57
URL: http://elinsignarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0