påskhelgen

Hej! Önskar jag kunde säga att utgången i torsdags var skitkul men tyvärr inte.. Den får i alla fall godkänt! Blev bakismat på kungsgrillen dagen efter och på kvällen åkte jag till Arvidsjaur. Blev firad av familjen med tårta och presenter! Sen tillbaka till stan i lördags för att jobba på hockeyn och sen i Arvidsjaur på lappis på kvällen. Gick hem med min lite fulla bror efter jobbet, vi snackade om livet och allt därimellan! Han fick mig på lite bättre humör och tankar, tack! Igår, trots det fina vädret, slöade jag inne hela dagen och gjorde faser. Hehe. Nu är jag än en gång tillbaka i stan. Imorrn åker jag och ett helt gäng till Haparanda och Finland! Woohooo!!


Snart kommer Julia hit!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0