första januari

Välkomnar 2012 och hoppas det blir ett superbra år! Just nu ser mitt hår ut att ha påbörjat en förvandling till dreads pga all tuppering och hårspray från igår men vad gör det? Gårkvällen blev lyckad och jag hade superkul! Kunde ha varit bättre men jag är nöjd!! Idag har jag inte gjort mycket, bakiskäkat och hängt med fina Julia!


Jag och Larsson i Bastuträsk (eller ja.. Svartröj om jag minns rätt) i våras. Imorrn beger vi oss till ett annat träsk, nämligen Örträsk. Tre dagar i Hjeltes hemtrakter har vi framför oss! Åka skoter, göra ingenting och spela mycket kort hoppas jag!! Vi hörs på onsdag (eller kanske imorrn) och då kommer bilder från nyår, hade ingen kamera så jag lär sno av vännerna hihi. Ha det bra ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0