school


behöver nya bilder..

Kom just innanför dörren! For med Julia till Jennifer tidigare för att hänga och käka lite cupcakes hon och Elin gjort. Begav mig sen hemåt vid halv elva men insåg att jag inte lär göra nåt vettigt hemma så jag vände och gick till Julia H för att umgås lite med hon och Linnea! Såg hälften av en film sen vandrade jag hem i den iskalla kylan. Sitter inlindad i en filt nu för att tina upp mina ben...

Skola imorrn! Efter att ha kollat in schemat blir det en jobbig termin.. Men tur jag har mina vänner som kan göra även dom värsta dagarna roliga! Har basketträning direkt efter skolan och efter det funderar jag på att fara till edda och gymma eftersom jag får göra det gratis! Gr8.

Vaknade 14 idag så det kommer gå utmärkt att somna. God natt ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0