Längtar tills imorrn

Mamma hjälpte mig för ett tag sen med att ta fram alla saker tills imorrn. Täckbyxor, glasögon, lite andra kläder... Och så har hon visat mig hur man kokar mjölk! Hahah. Jag ska nämligen göra varm choklad imorrn och jag ska ha chokladen i en termos och då går det bättre om man värmer oboyen i en kastrull på spisen, eftersom man ska göra så mycket choklad :) Mm, så är det ja... Ååh vad jag längtar tills imorrn! Låter som en litet barn som längtar till julafton eller sin födelsedag :P Men det ska bli så härligt att få glida ner i backen på brädan! Har inte åkt snowboard på jag vet inte hur länge. Men det är länge sen! :D

Ikväll har jag sett "grey's anatomy", "dirty sexy money", ätit fruktsallad med glass och bestämt mig för att skicka tillbaka bikini-toppen. Den var lite för stor, så jag ska byta den till en liten mindre storlek. Jag beställde den i samma storlek som jag har på mina bh:ar (eftersom att det var en "bikini-bh" typ), men storleken på den var visst lite annorlundare än på vanliga bh:ar so I'm sending it back :)

Snart ska jag gå och lägga mig. Måste vara pigg och glad imorgonbitti, vi åker vid tio-tiden! God natt :)

Kommentarer
Postat av: En svärmorsdröm

Hag har aldrig åkt snowboard i heka mitt liv:P

2009-03-05 @ 02:51:55
URL: http://ensvarmorsdrom.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Åh vad kul! :D

När går Dirty Sexy Money? Älskar det men har missat varje avsnitt typ! x)

2009-03-05 @ 07:18:18
URL: http://makeitshakeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0