snöstorm

Skojja chocken jag fick när jag vaknade imorse! Världens jävla snöstorm ute. Kuuul. Men jag hade inget val förutom att cykla till lindex så det gjorde jag. Gick hyffsat haha.

Åt mat för ett tag sedan. Varma mackor med orientdressing! *maria montazami-mums*. Mer då... hm... jobbet gick bra idag! Men är helt slut i benen så ikväll är jag bara hemma och chillar. Typ som vanligt men ändå, hehe. Fast jag var faktiskt och tränade både igår och i förrgår :)

Nu ska jag bege mig ut i snöstormen igen! Hoj!


coolaste maffiabossen evvääää!!!
Kommentarer
Postat av: amanda

gode coool ;)

2010-11-10 @ 22:48:36
Postat av: agnes

Sv: gooooode! ;D

2010-11-10 @ 22:50:11
URL: http://agnesmarklund.blogg.se/
Postat av: maja

hahaha hahahahahhahahah ahhahahaha a ahhahahahahha ahahhahahaha ahhahahaha ahhahahahahhaha ahahahah

2010-11-15 @ 21:55:46
URL: http://majaolssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0