För mycket av det goda...

Jag har hicka just nu. Jobbigt... Men det kan nog bero på att jag har fått i mig för mycket av det goda ;)

Vi var ju hemma hos lewaander ikväll. Det var jag, minna, emelie, elina, markus, hanna, kalle och amanda :) Vi såg först let's dance. Jag tyckte det var jättesynd att isabella och jonathan åkte ut! Sen efter var det tänkt att vi skulle se "en långvarig förlovning". Men det var en bränd skiva så den funkade inte på hannas dvd. Sen bestämde vi oss för att vi skulle testa med min, så jag, amanda och markus for hem till mig och hämtade den. Men när vi kom tillbaka till hanna, så kom jag på att vi hade glömt fjärrkontrollen. Så då for jag och markus tillbaka och hämtade den. Sen skulle vi då testa om det funkade med min. Men det gjorde det inte! Så vi ska nog se den imorrn. Med amandas dvd. Annars så parta vi, dansa, basa musik. Sen i slutet körde vi sanning, konka och procent, hahah ;D Nämen det var en rolig och trevlig kväll! God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0