Bilder från igår

Igår ja... Vi började med att äta på capsicum, supergott! Vi satt och prata och skratta och hade det jättetrevligt =) Sen gick vi till konsum och emelie köpte lite chips och dricka till kvällen. Sen gick vi hem till emelies mamma och ett litet tag efter kom amanda, som inte var och åt med oss, med en jättegod kladdkaka hon bakat =). Vi sjöng lite singstar, sen åt vi kladdkakan. Efter det satte vi igång filmen "the grudge 3". Om jag ska vara riktigt ärlig, var den inte bra. Den kändes helt annorlunda från dom från 1:an och 2:an, och den var lite ful gjord, hehe. Sorry... Men det tyckte jag. Sen drog vi hem vid 01.30, för vi skulle upp tidigt på morgonen.

Bilderna:



På capsicum. Ursäkta mitt fejs där :P


Min mat


Minnas snygga mat, hehe :P


Hos emelie


Kladdkaka!


The grudge 3


Läskig qwinna det där...

Såg på blogg.se's framsida att det står att "the grudge 3" har världspremiär den 2009-03-24. Så vi var cooola som såg den före världspremiären ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0