Trasiga jeans och skor.

Tjena!
Vi hade ingen elevensval idag, så vi fick sluta tidigare. Då for jag till mariannes optik och beställde mina nya glasögon. Kommer om ca en vecka och då får ni se dom =)

För nån dag sen, lagade jag mina svarta jeans som gick sönder mellan benen på ena sidan för några veckor sedan. Och idag kände jag för att ha på mig dom, men då när jag drog på mig dom sprack det upp på andra sidan! Hahah, får väl laga det också, sen får vi se vars det spricker upp då ;P
Sen var jag seg som vanligt till skolan. Jag cyklade samtidigt som jag fixade till mina örhängen (cyklade utan händer, ooooo ;D), och då for jag mot trottoarkanten och då höll jag på att ramla med cykeln men jag stampade ner foten så jag inte ramlade och då gick mina tygskor sönder....
Lite komiskt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0