På skolan

Hejsan hejsan!
Tänkte bara snabbt skriva ett inlägg om varför jag inte bloggade igår =)
Jag var nämligen i Piteå på tjejkväll! Bussarna gick dit 17.30 och jag slutade skolan kring fyra så jag hann bara hem och äta, byta om och sedan åka till busstationen med Elina för att vi skulle få en bra plats (eller en plats överhuvudtaget!) Vi hade jätteroligt och trevligt =)
För er som undrar är tjejkvällen i Piteå en kväll då affärerna har öppet till 22 och det är massa rabatter och erbjudanden för tjejer!

Nu är jag på skolan och skriver min VG/MVG-uppstats i engelska och det går ju sådär... Haha! Men jag fick veta nu imorse att man kunde skriva uppsatsen hemma och sedan mejla den till läraren, dvs Lars, i helgen! 

Nu ska jag fortsätta jobba och när jag kommer hem sen vid 4 då visar jag er vad jag shoppade igår!
Kram kram.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0