Bloggtips

Jag kommer inte på något att skriva så jag tänkte visa några bloggar jag följer på bloglovin'.

floras.blogg.se, en gullig tjej som tar jättefina bilder!
elinwahlberg.blogg.se, en modeblogg, tjejen har stil!
brilliantabecca.blogg.se, en grymt bra och söt fotograf!
colorelle.se, hon kan mode!
sannaknows.blogg.se, inspiration!
haaiidi.blogg.se, en intressant blogg med mycket bilder!
febb.blogg.se, "dagens outfit" varje dag och massor av uppdateringar, ett stort +!
nevnarien.se, önskar att jag var en lika duktig fotograf som henne...!
loweo.blogg.se, en "livfull" modeblogg!

Om det finns någon annan blogg som ni tycker jag borde läsa/följa, tipsa då! =)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Skoj att du gillar bloggen!

2009-09-15 @ 10:22:41
URL: http://colorelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0