Hemma och trött

Hej. Orienteringen gick bra men gud vad jobbigt det var! Jag var ju tillsammans med Amanda och jag råkade läsa kartan fel så när vi skulle leta ettan for vi åt helt fel håll, haha! Men tillslut kom vi rätt och tog ikapp bra på slutet ;). Vi kom in på 54 minuter och det var bra gjort, vi är nöjda =)

Amanda ringde för ett tag sen och berättade att Elinas lag fortfarande letade 2'an!! Dom började före oss och när vi var hemma letade dom fortfarande efter 2'an!! Förlåt men gud vad jag skrattade :D (det var 8 kontroller för er som undrar).

Träning ikväll och jag vet inte hur jag ska orka med det?! Men Malin (tränaren) har lovat oss fika efter träningen och det är ju aldrig fel! Höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0