mitt nya nyttiga liv!

Jepp. Jag har bestämt mig. Jag ska sluta äta godis och småäta en massa som jag gjort tidigare. På lördagar är det okej att äta godis har jag bestämt! Men inte på vardagarna. Jag tränar ju även på friskis&svettis 2-3 dagar i veckan vilket är skönt (och svettigt)! Har börjat äta nyttigare måltider också och börjat följa GI lite.

Visst, jag har ju alltid varit ganska smal men dom senaste åren har jag ju inte tränat nått på sommaren och käkat godis typ VARENDA dag, vilket har börjat visa sig på kroppen. Eller vad säger jag? Börjat visa sig? Ne, har varit så ganska länge har bara aldrig tagit i i det. Men nu så! Och jag är supertaggad!!! =)

Vill även påpeka att jag inte strävar efter size zero utan jag vill bli nöjd med min kropp, bli smalare/slimare och nyttigare! =)

(Måste bara erkänna att jag känna mig töntig när jag skriver det här, men ville att ni skulle veta! ;))
Kommentarer
Postat av: elina

då är vi två om den saken! jag har också börjat med det :)

2010-11-13 @ 17:49:22
URL: http://brunetteella.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Sv: Jag har BLOGGAT! :D:D haha :)

2010-11-13 @ 23:34:37
URL: http://www.mikaelaloves.blogspot.com
Postat av: amanda

2010-11-14 @ 13:49:30
Postat av: amanda

oj, jo jag försöker också ;D

2010-11-14 @ 13:50:08
Postat av: Mikaela

Skulle vilja tipsa om din blogg i min blogg så jag undrar om det är ok om jag tar ngn bild? :D hihi.

2010-11-14 @ 21:43:30
URL: http://www.mikaelaloves.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0