söndag

Hejsan! Igår for jag och några till PDOL över kvällen! Inte kul att se Timbaktu nykter men han var hur kung som helst ändå!! Synd bara att jag missade Norlie&KKV. Var hemma vid halv fem imorse sen upp och jobba idag. Var världens jävla åskväder imorse så all ström i Arvidsjaur gick (var utan ström i 3 tim) = ett ej fungerande badhus så vi fick öppna lite senare idag. 
 
Har insett att det är hur lite som helst kvar av sommarlovet ju.. Önskar jag hittade på mer saker o så men ärligt är jag oftast för trött och lat så då väljer jag att stanna inne och nätshoppa istället! Har gjort det rätt mycket dom senaste dagarna, längtar tills mina paket kommer wiiie!!
 
Har jobbat mycket och sovit för lite i veckan så jag är hur trött som helst. Imorgon har jag äntligen en ledig dag och herregud vad jag ska sova! Puss
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0