ricinolja

Hej hej! För nån månad sen klippte jag mig ju jättekort.. Och eftersom jag inte trivs i kort hår prövade jag ricinolja som ska sätta fart på hårväxten genom att man masserar in det i hårbotten, har i det nån timme, sen tvättar bort det. På bilderna ser man hur mycket mitt hår har växt på två månader. Svårt att veta hur mycket det hade växt utan oljan men det känns som det växt mer än vanligt vilket är kul!
 
Egentligen ska man bara använda det i fyra veckor, 2-3 ggr i veckan men jag har använt det 1-2 ggr i veckan och dragit ut på det istället för att jag inte orkat alla gånger, men det har då gått bra för mig så det ska väl gå att göra som mig också.
Kommentarer
Postat av: Amanda

Det hade ju växt mycket!! :)

2012-11-20 @ 23:59:47
Postat av: Amanda

Uppdatera blöggen!! / en trogen läsare!

2013-01-29 @ 00:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0