Nu är det över

Så nu har jag kört detox i en vecka. Har dock fuskat lite.. Läste nånstans att 90% choklad var okej men jag åt 70 och 86%-ig. Hade sjuka choklad-cravings så jag var tvungen!! Sen det här med att sova 8-10 h gick bra i början men i slutet av veckan hade jag svårare att somna på kvällarna så det blev lite mindre timmar. Annars har det gått bra och jag har känt mig mycket piggare! Dock ser jag lika sliten ut och min dåliga hy är kvar.. Förväntade mig inga underverk direkt men lite tråkigt känns det. Tror hursom att kroppen har mått bra av promenaderna jag har gått och träningen samt alla bra saker jag proppat den med i veckan! Any questions? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0