Helgen

Hej! :)
Jag tänkte bara berätta om vad jag har haft för mig i helgen!

Fredag: Jag, hanna, amanda, emelie och elina var hemma hos hanna och såg idol. Och kevin vann!! Vi stod alla och höll varandras händer när ögonblicket var framme, dom skulle spela upp vinnarens låt. Och vi alla skrek när vi hörde att det var kevins röst! Men hoppas det nu inte blir så att den som kom tvåa (alice) blir kändare. Hoppas inte! För kevin är klart mycket bättre :)

Lördag: Jag var ju i skellefteå på dan, och jag hittade inte ett j*vla skit. Eller ja.. ett tre-pack nylon-strumpbyxor, haha. Jag hade inte tänkt att vara med någon på kvällen för jag var jätte trött när vi kom hem. Men det vart så att jag var med hanna, amanda, kalle och marcus. Vi skulle se nån apollo 13-film, men vi satt mest vid datorn och skämta och prata :) Men det var trevligt, haha :)

Idag är det tio dagar kvar till julafton! LÄNGTAR! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0